Uyap teknik destek

UYAP portalları nelerdir?

Kurum Portal Nedir? UYAP Kurum Portal Türkiye genelinde, tüm adli ve idari mahkemeler ile icra dairelerinde özel şirketlerin veya kamu kurumlarının tarafı oldukları dava dosyalarını internet üzerinden takip edebilmeleri için Adalet Bakanlığı tarafından sunulan bir hizmettir.

UYAP destek nedir?

UYAP Çağrı Merkezi İletişim Bilgileri. Çağrı Merkezimize 0312 293 21 00 numaralı telefondan ulaşılması halinde aşağıdaki Sesli yanıt sistemi ile karşılacaksınız. İlgili numarayı tuşladığınızda daha kısa sürede yardım alabilirsiniz. Çağrı Merkezimiz mesai saatleri dışında saat 24:00'a kadar hizmet vermektedir.

Haberci şifresi nasıl alınır?

E-POSTA/HABERCİ ŞİFREMİ NASIL ALABİLİRİM?

  1. Domaindeki (adalet.gov.tr etki alanındaki) bir bilgisayardan UYAP Portal sayfasını açın ve UYAP Portal şifrenizle giriş yapın.
  2. Giriş işleminden sonra üst menüde yer alan Şifre İşlemleri'ne tıklayın.

UYAP sistemi nasıl kullanılır?

Vatandaş Portal Bilgi Sistemi (Vatandaş Portalı) sayesinde Türkiye Cumhuriyeti kimlik numarası bulunan tüm vatandaşlarımız; Adli yargı, idari yargı ve icra birimlerindeki tarafı oldukları dosyaları Vatandaş Portalına (https://vatandas.uyap.gov.tr) adresinden e-Devlet şifresi aracılığıyla giriş yaparak takip …

UYAP giriş için kullanıcı portalları nelerdir?

Elektronik ortamda davalarını takip etmek isteyen vatandaşlarımız UYAP Vatandaş Portal Bilgi Sistemine https://vatandas.uyap.gov.tr/vatandas/index.jsp adresinden giriş yapabilmektedir. Bunun yanında E-Devlet şifreleriyle, mobil imza ile ya da Elektronik İmza ile de sisteme giriş sağlanabilmektedir.

UYAP Avukat Portalı neler yapılabilir?

Avukat Portal Nedir? Avukatlar, https://avukat.uyap.gov.tr adresinden; E-imza ve M-imza ile UYAP Avukat Portala bağlanarak on-line, dava ve icra takibi (e-takip) açabilmekte, yetkileri dâhilinde sistemdeki vekâleti bulunan açık ve kapalı dosyalarını inceleyebilmektedir.

UYAP Yardım Masası ne yapar?

Avukat, Vatandaş, Bilirkişi, Arabulucu, Kurum Portalı, E-İmza, Doküman Yönetim Sistemi, Editör ve Merkezi Takip Sistemi ile ilgili yardım ve destek sağlamakla ayrıca Genel Müdürlüğümüz CİMER taleplerinin dağıtımı ile görevli birimdir.