Ehliyet randevu almak için

Ehliyet için randevu nasıl alırım?

Online randevu için izlenmesi gereken adımlar ise şu şekilde:

  1. Nüfus Müdürlüğü'ne (NVİ) ait randevu.nvi.gov.tr adresine girilir veya 199 aranabilir,
  2. Hangi işlemin gerçekleştirileceği seçilir,
  3. Bulunulan il seçilir,
  4. Randevu almak istenilen ilçe nüfus müdürlüğünü seçilir,
  5. Kişisel bilgiler girilir,

Ehliyet harcı yatırmadan randevu alınır mı?

Randevu almadan harç ücretlerini ödemeniz gerekiyor. Ödemeler bankalar aracılığıyla yapılmaktadır. Ehliyetinizi istediğiniz ilden veya ilçeden alabilirsiniz.

Ilk defa ehliyet almak için ne yapmalıyım?

Bu belgeyi ilk defa alacaklar için gerekli evraklar şunlardır:

  1. Kimlik Belgesi.
  2. Sürücü Sertifikası
  3. Öğrenim Belgesi (Yurtdışından alınan öğrenim belgelerinin noter tasdikli tercümesi olması gerekmektedir)
  4. 1 adet biyometrik fotoğraf.
  5. Kan Grubu Belgesi.
  6. Adli Sicil Belgesi.
  7. Sürücü Sağlık Raporu.

Ehliyet Randevu harcı nereye yatırılır?

Ehliyet başvurusu için yatırılması gereken ücreti; Vergi dairelerine. Anlaşmalı bankalara. Gelir İdaresinin internet vergi dairesine.

Ehliyet için emniyete gidiliyor mu?

Nüfus Müdürlüğü yeni bir uygulamayla artık kimlik dışında sürücü belgesi yani ehliyet de verecek. Daha önce Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan ehliyet başvuru işlemi artık Nüfus Müdürlüğü (NVİ) kapsamında gerçekleşecek. … Nüfus Müdürlükleri artık ehliyet (sürücü belgesi) verme işlemlerini de gerçekleştirmeye başladı.

Ehliyet için randevu nasıl alınır?

Ehliyet yenileme işlemi yapmak isteyenler; Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Alo 199 Çağrı merkezinden ya da www.nvi.gov.tr web portalı üzerindeki sürücü belgesi Randevu Sisteminden randevu oluşturabilirler.

Ehliyet Harç ne zaman ödenir?

Bu ücretleri sürü belgesi için başvurmadan önce yatırmanız gerekmektedir. Başvuru tarihinden önce harç ücretlerini anlaşmalı bankalara ödemelisiniz.